pozycjonowanie żory

pozycjonowanie żory

Facebook czy Google?


W tekście tym zastanowimy się nad tym, co ma większą przyszłość. Czy Facebook i jego serwisy, czy może Google i jego wszelkie usługi marketingu internetowego. Odpowiedź na to pytanie jest bardzo trudna i wymaga wielu analiz. Według zdecydowanej większości marketerów będzie jednak tak, że oba te giganty utrzymają swoją pozycję. Po prostu rynek podzieli się zarówno na media społecznościowe, gdzie zdecydowaną przewagę ma Facebook (na przykład produkty Google tutaj się nie przyjęły), z kolei wyszukiwarka Google nie ma sobie równych, a Facebook nie jest w stanie zaproponować dobrej wyszukiwarki wewnątrz swojego serwisu.



Na co postawić – pozycjonowanie stron czy Adwords?


Odwieczne pytanie, które stawiają sobie specjaliści od marketingu internetowego, to – co wybrać? SEO czy może Adwords, a zatem kampanie płatne w wynikach wyszukiwania. Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta i wymaga szeregu różnego rodzaju analiz. Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad tym, kiedy mają być widoczne efekty pracy. Jeżeli ma to być jedynie kilka miesięcy, to warto zainwestować w Adwords – tutaj efekty są widoczne od razu, po prostu po uruchomieniu kampanii w internecie. W przypadku pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych sprawa nie wygląda już tak prosto i na efekty trzeba czasami bardzo długo czekać. Wszystko przez to, że pozycjonowanie to proces ciągły wymagający śledzenia analiz.



Pozycjonowanie stron internetowych należących do różnych przychodni

W obecnych czasach wiele przychodni prowadzi strony internetowe, z których mogą korzystać pacjenci chcący umówić się na wizytę lekarską. Podobnie jest ze szpitalami i stronami internetowymi poświęconymi różnym dziedzinom medycyny. Dlatego bardzo często są one promowane i pozycjonowane przy wykorzystaniu zarówno marketingu internetowego, jak i marketingu bezpośredniego. Marketing bezpośredni polega na informowaniu osób przychodzących do przychodni o tym, że zaczęła ona prowadzić własną stronę internetową oraz na roznoszeniu ulotek informacyjnych i wykonywaniu informacyjnych telefonów. Natomiast marketing internetowy polega po prostu na wprowadzaniu odpowiednich słów kluczowych oraz przemawiającej do pacjentów grafiki.


Dodane: 24-05-2019 03:30

Powrót do pełnej wersji: pozycjonowanie żory